Σάββατο 18 Απριλίου 2020

Εφ' όλης της ύλης.




Ας  είμαστε ρεαλιστές.  Τώρα όσο ποτέ υπάρχει  ανάγκη για «ΑΝΑΣΤΑΣΗ» εφ’ όλης  της ύλης. Ας την επιχειρήσουμε .Ας την υποστηρίξουμε. Ας την απαιτήσουμε όρθιοι από το Σύμπαν . Δεν μπορεί το Σύμπαν  ν’ αντισταθεί  στην αντίσταση ,στην  αξιοπρέπεια ,στην πίστη στην  ελπίδα του ανθρώπου. Εν εναντία περιπτώσει θα χαθεί η ισορροπία και η ομορφιά του.
 Όχι! Η θεία δύναμη που τα πάντα ‘’εν  σοφία  εποίησε’’   Δεν  θα το επιτρέψει .


Με όση δύναμη φωνής έχει η ψυχή μου που τολμά ακόμη να εμπιστεύεται εαυτόν και να ανασταίνεται (καλή ώρα σαν και τούτη) εύχομαι  το αύριο να μας βρει όλους  ζωντανούς, γερούς, κι αναστημένους !!!

8 σχόλια:

  1. Ενώνω τη φωνή μου με τη δική σου ώστε να φτάσει ψηλά και η ευχή σου να εισακουστεί. Καλή Ανάσταση εφ όλης της ύλης Λυγερή μου. Πρώτα από όλα υγεία!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Αγαπημένη ! Με το καλό και στην καρδιά μας …
      Χρόνια Καλά και Πολλά με πολλές ανοιξιάτικες πνοές , ζεστά καλοκαίρια, τηρουμένης αυστηρά της προτεραιότητας στα σημαντικά αλλά και τις λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά…

      Μια σφικτή ,παρατεταμένη αγκαλιά κι’ όποιος ιός ας τολμήσει να παρέμβει…

      φιλιά σου .

      Διαγραφή
  2. Ξέρεις ότι πάντα ακολουθώ τις σκέψεις και τους προβληματισμούς σου.
    Χριστός Ανέστη Λυγερή μου. Να χαίρεσαι τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Είθε να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι μετά από όλο αυτό.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω Γιάννη μου !

      Εγώ δεν θέλω Εσύ να γίνεις ΄καλύτερος. Θέλω να μείνεις όπως είσαι ,αρκεί να είσαι εδώ παρών κι όταν κάνω ανίχνευση στα έσω της καρδιάς μου να σε βρίσκω εκεί πάντα στην ίδια θέση.

      Χρόνια Πολλά παλικάρι μου να μπορείς ν’ αγαπάς και να χαίρεσαι όσους και ό,τι αγαπάς. Δεν γνωρίζω καμιά μεγαλύτερη απόλαυση τόσο κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σου..
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  3. ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΕΣΤΗ ΛΥΓΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «ΣΟΥ|» μου αρέσει να σ’ ακούω να μου το λες.
      Αυτή η μονοσύλλαβη λεξούλα από Εσένα διατυπωμένη , μου αποδίδει διάκριση και καταξίωση.
      Σε ευχαριστώ μεγάλο Λενιώ μου. Εσύ κι αν έμαθες να νικάς τον ‘Ηλιο καρδούλα μου. Λάφυρο σου απ’ αυτή τη νίκη είναι το ΄΄ΦΩΣ΄΄ που δίνει την δυνατότητα σε όλους μας ,αν το θελήσουμε πραγματικά, να δούμε την ζωή αλλιώς.
      Οχι όπως την κατασκευάζει το παρωχημένο κοινωνικό κατεστημένο ,αλλά όπως μας την χάρισε ο Θεός. Απλή, φυσική, με τόλμη και φαντασία.

      Μια αγκαλιά και για τους δυο σας κι ένα φιλί ,(μα τι φιλί !) σε Σένα.

      Διαγραφή
    2. Χριστός Ανέστη Λυγερή μου. Ακολουθεί και η δική μας η σειρά. Η περιπέτεια που ζούμε μας μαθαίνει πολλά για τους εαυτούς μας και τους υπόλοιπους ανθρώπους.
      Εύχομαι να βγουν, όσο γίνεται περισσότεροι άνθρωποι, αλώβητοι απ' αυτήν την ιστορία και κυρίως να βγούμε όλοι σοφότεροι σχετικά με τη διαχείριση της ζωής μας.
      Να προσέχεις τον εαυτό σου.
      Χρόνια Πολλά με υγεία Λυγερή μου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου σε ευχαριστώ για την παρουσία σου στον ΠΗΓΑΙΜΟ.

    Πράγματι ,έλαχε και στην δική μας γενιά να βιώσει τι θα πει ολόκληρη σχεδόν η ανθρωπότητα να δοκιμάζεται από οργή Θεού ;;;, ανθρώπινη διαστροφή;;;,προειδοποιητική απειλή της Φύσης;;; Ποιος ξέρει ! Το επείγον ζητούμενο είναι η επιστήμη να καταφέρει να φρενάρει τον θάνατο . Οι κοινωνίες να την χρησιμοποιήσουν ως ευκαιρία να δομηθούν απ' την αρχή και κάθε άνθρωπος να γίνει πράγματι τόσο σοφός όσο χρειάζεται για να συνεχίσει να ζει ,να "κοινωνεί" με περισσότερη σύνεση , δίνοντας προτεραιότητα στα σημαντικά και ουσιώδη .

    Προσέχω μάτια μου,προσέχω πάντα γιατί έχω πλήρη επίγνωση της αποστολής μου και γιατί όσο κι αν ακούγεται υπερβολικό, ναι δεν έχω δικαίωμα να πεθάνω.

    Χρόνια Πολλά σε Εσένα αλλά και τους αγαπημένους σου. Είναι μεγάλη υπόθεση η ζωή μας να μην αδειάζει από αγαπημένους....

    Παρηγοριά μου να σε συναντώ στην συχνότητά μου, στο ίδιο μήκος κύματος...
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή