Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Είναι κάποιες στιγμές


Είναι κάποιες στιγμές  που  οι σκέψεις με πάθος γεμίζουν

και   οι λέξεις δακρύζουν.

Ώρες  που λιώνεις  απ’ τον  ήλιο που καίει

και καμιά σκιά  δροσιά να σου δώσει δεν λέει

ούτε  υπάρχει αγκαλιά να σ’ αντέξει .

 διάλεξε.

 Θα ξορκίζεις του χρόνου τη στάχτη ή,

θα του κεντήσεις με ελπίδα την ράχη ????


  
«Μάχη» δεν σημαίνει πάντα αντίπαλο στρατόπεδο 
Οι  πιο σκληρές μάχες  είναι αυτές που δίνομε με τον εαυτό μας.
Σε επίπεδο υπαρξιακό, προσωπικό, βιοτικό, καρμικό  κλπ.

Το ζητούμενο είναι  ΄΄ Να στεφανώνει η νίκη τα κράνη μας και μεις να  χαμογελάμε από ευτυχία ???
(όπως ο Βασιλιάς Ληρ στο ομώνυμο έργο )

ή,

να μένουμε όρθιοι  και μάχιμοι
 έστω κι αν είμαστε  ηττημένοι  ????


Το τελευταίο σας το εύχομαι από καρδιάς
αντί άλλης ευχής για το Νέο  Χρόνο
      Αγαπημένοι μου
.

18 σχόλια:

  1. Καλώς την αγαπημένη μας φίλη!
    Λυγερή μου, χάθηκες! Εντάξει, τώρα μιλάω αυθαίρετα, εκ του ασφαλούς ίσως, μην γνωρίζοντας επ' ακριβώς τα ...βάσανά σου και τις υποχρεώσεις σου.
    Όμως μας λείπεις! Στο λέω να το ξέρεις!
    Παρ' όλα αυτά είσαι εδώ! Με όμορφους στίχους και σημαντικές σκέψεις κοντά μας.
    Χρόνια πολλά καλή μου, καλή Πρωτοχρονιά να σου ευχηθώ. Με όλη μου την καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για Σένα τα καλύτερα σου χρόνια Γιάννη μου από δω και πέρα ,αρχής γενομένης από το "προ των πυλών" 2020.

      Ναι ,κάπως έτσι είναι τα πράγματα και δεν μιλάμε για υποχρεώσεις αλλά για σκληρή δοκιμασία.
      Είμαι εδώ σήμερα όχι αδελφέ μου για να σας κάνω την καρδιά σας περιβόλι χρονιάρες μέρες αλλά από ανάγκη πραγματική να μοιραστώ μαζί σας ένα ...θαύμα.
      Να θυμηθώ πως είναι να είμαι χαλαρή και "αγαπημένη" ανάμεσα σε ανθρώπους που και αν δεν με γνωρίζουν προσωπικά διαβάζουν τις σκέψεις μου,βρισκόμαστε στην ίδια συχνότητα με το μοναδικό προσωπικό του στίγμα ο καθένας και δεν είναι λίγες οι φορές όπου οι καρδιές μας συναντώνται στο ίδιο μήκος κύματος.

      Και για να συνεχίσω με το θαύμα ,θέλω να μοιραστώ μαζί σας την ελπίδα που ξεπήδησε από την καταχνιά της ψυχής μου από χθες . Η Βαρβαρούλα μου, η κολόνα του σπιτιού μου παρουσίασε ξαφνικά μιαν εντυπωσιακή βελτίωση .Σταμάτησε να πονάει ,περπατά άνετα και γρήγορα το ίδιο και σήμερα. "Θαύμα " όπως αναφώνησε και η ίδια.
      Εγώ έχω μιά επιφύλαξη μήπως αυτή η εντυπωσιακή βελτίωση είναι παροδική και οφείλεται στην ξεκούραση λόγω της ολιγοήμερης άδειας της κι όταν αρχίσει να εργάζεται θα επανέλθει στην προτέρα επώδυνη κατάσταση.Ας ελπίσουμε ότι οι φόβοι μου θα διαψευστούν κι όλα θα πάνε καλά.

      Σου άρεσαν οι "πρωτόλειοι" στίχοι μου Γιάννη μου; Πάντα με τον καλό σου λόγο.
      Στον αέρα τους συνέλαβα και τους αιχμαλώτισα στον Πηγαιμό μας.

      Σου στέλνω την θετική ενέργεια της καλής μου διάθεσης και είμαι σίγουρη πως θα απολαύσεις με τους αγαπημένους σου και όλες σου τις αισθήσεις την Πρωτοχρονιά και ας μην είναι "καλοκαιριάτικη" καρκινάκι μας.
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΛΥΓΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΜΟΥ;;;;;;; ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιώ μου ΕΣΥ η μία και άλλη καμία.

      Χάθηκα πράγματι .Άνοιξε η Γη πρόθυμη να με καταπιεί.Αλλά δεν το κατάφερε για την 'ώρα. Μη νομίζεις πως της ξέφυγα ολοσχερώς .Με γυροφέρνει αλλά εγώ κάνω πως δεν καταλαβαίνω. Επιμένω να κεντώ στη ράχη του χρόνου την ελπίδα.

      Χρόνια Πολλά και καλά χωρίς αγωνίες , δάκρυα και πόνους.
      Με χαμόγελα αισιοδοξίας και ελπίδας.
      Όχι πες μου . Πολλά ζητώ,ή,ασκώ το Δικαίωμα κάθε ανθρώπου στο όνειρο και την Ελπίδα ;;;
      Φιλιά σου

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη Λυγερή που τόσο έλειψες από τη γειτονιά μας, βρήκες τον πιο όμορφο τρόπο να μας ευχηθείς, γράφοντας αυτά τα λόγια!
    Ας μένουμε όρθιοι πάντα κι αν γέρνουμε λίγο μπροστά από το βάρος του χρόνου, δεν πειράζει.
    Με το καλό να υποδεχτείς τον Νέο Χρόνο και εύχομαι να σου έχει φυλαγμένες τις πιο όμορφες εκπλήξεις της ζωής σου, μέχρι σήμερα.
    Πολλά φιλιά Λυγερή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου τι ωραία που είναι να νοιώθω αγαπημένη σου !

      Είμαι μετριοπαθής ολιγαρκής Μαρία μου.Δεν θέλω εκπλήξεις κι άλλες συγκλονιστικές εμπειρίες στη ζωή μου.Θέλω να μου επιτρέψει ο καινούριος χρόνος ( για τον παλιό κρύβε λόγια)και όλα όσα χρόνια ακολουθήσουν να μην ασχολούνται άλλο μαζί μου.Να με αφήσουν ΄ήσυχη να συνεχίσω την κανονικότητα μου, την ρουτίνα μου χωρίς αναταραχές. Όλα τ' άλλα αγαθά, πλούτη, νιάτα, εμπειρίες αλλαγές και ταξίδια σε επίγειους παραδείσους τα αφήνω να τα μοιράσει ο καινούριος χρόνος σε όλο τον κόσμο.
      Εμένα μου φτάνουν γλυκιά μου τα σύντομα ταξιδάκια αναψυχής της καρδιάς μου...και η ασύνορη περιπέτεια του νου στην ελεύθερη αναζήτηση τής ομορφιάς του κόσμου.
      Σε φιλώ και εύχομαι για Σένα ο καινούριος χρόνος να εκπληρώσει όλες σου τις επιθυμίες, μικρές-μεγάλες

      Διαγραφή
    2. Σε καταλαβαίνω Λυγερή μου...
      Κι εγώ την ίδια ευχή κάνω μέσα μου, για μένα. Σε καταλαβαίνω.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  4. ΄Σ'εχασα κυρά μου!! Να μένουμε όρθιοι και μάχιμοι φυσικά αλλά και να γλυκαθούμε από μια νίκη, δεν είναι κακό να στεφανωθούμε σαν τον βασιλιά Ληρ!!! Όλα τα θέλουμε και όλα πρέπει να τα διεκδικούμε
    Καλή και ευλογημένη χρονιά εύχομαι Λυγερή μου
    Με νίκες...αλλά και με δύναμη να αντιμετωπίζουμε ορθοί τις όποιες ήττες
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου ! από μηχανής Θεά μου. Και εξηγούμαι πάραυτα.

      Αν δεν πρόσεχα στο μήνυμα σου την φρασούλα σου (όπως άλλωστε προσέχω την κάθε σου λέξη)ότι ήδη έχεις αφήσει σχόλιο στην πρόσφατη ανάρτηση στον ΠΗΓΑΙΜΟΥ κι αν δεν μετέβαινε ξανά να το αναζητήσω θα έμενα ακόμη ανυποψίαστη.

      Πράγματι πήγα στον ΠΗΓΑΙΜΟ και δεν υπήρχε κανένα σχόλιό σου .
      Σκέφτηκα πως κάτι συμβαίνει στην σελίδα.
      Πατώ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, και κλικ στα σχόλια. Τι να δω ; Ήταν καραταχωρημένα στην ενότητα "ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ" και όχι μόνο το χθεσινό δικό σου σχόλιο ,ΟΛΑ τα σχόλια σε όλες τις εγγραφές από τον Αύγουστο του 19 Ισως και νωρίτερα.Φυσικά πάτησα δημοσίευση κι έτσι εμφανίστηκαν στη σελίδα κανονικά. Τώρα μπορείς να μου πεις τι έγινε; Εγώ ούτε που έχω πάει στις ρυθμίσεις για να πεις πως άλλαξα κάτι κατά λάθος. Τώρα τι γίνεται ; Πως θα αποκαταστήσω την ομαλή δημοσίευση των σχολίων ; θα ανατρέχω κάθε φορά στη ΣΧΕΔΙΑΣΗ και πτου απ' την αρχή ;;; Άν δεν σου κάνει κόπο Αννούλα μου Εσύ η πρώτη διδάξασα μου έχεις την καλοσύνη να με πληροφορήσεις και οδηγήσεις σχετικά ; Να μου αφιερώσεις λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου;

      Δεν χωράει καμιά αμφιβολία πόσο γλυκιά είναι η Νίκη και πόση πίκρα συνοδεύει την ήττα. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου πως πρέπει να διεκδικούμε ό,τι πραγματικά θέλουμε. Το οφείλουμε στον εαυτό μας.Το ζήτημα είναι να ξέρουμε τι θέλουμε. Φυσικά τα "θέλω"μας ,οι επιλογές μας και οι προτεραιότητές μας, ορίζουν την προσωπικότητά μας,την ιδιοσυγκρασία μας,το profil μας γενικότερα.

      Καλός μας ο καινούριος χρόνος φιλενάδα .
      Σε ευχαριστώ προκαταβολικά

      Διαγραφή
    2. Λυγερή μου, πρώτα από όλα πες μου -γιατί δεν το ξέρω- τι έχει η Βαρβαρούλα; Τι πρόβλημα είχε και μιλάς για θαύμα;
      Για τα σχόλια τώρα:
      Μπες στη Σχεδίαση, Ρυθμίσεις και πάτα ''Αναρτήσεις,Σχόλια ..''κλπ. Βρες δεξιά που θα ανοιξει η σελίδα πού λέει Αναθεώρηση Σχολίων. Δίπλα έχει κουτάκια με διάφορες επιλογές. Κοίτα να είναι πατημένο το ''ΠΟΤΕ''. Δεξιά επάνω πάτα ''Αποθήκευση ρυθμίσεων ''και είσαι εντάξει.
      Πώς συνέβη αυτό δεν ξέρω Αφού δεν έβαλες το χεράκι σου θα το έβαλε η BLOGSPOT. Ή ίσως να έγινε κάποιο μπέρδεμα γιατί είχες καιρό να μπεις να ανοίξεις τη σελίδα σου.
      Ελπίζω να φτιάξει
      Περαστικά στην κόρη σου μέσα από την καρδιά μου
      Καλή και ευλογημένη χρονιά εύχομαι ξανά

      Διαγραφή
    3. Αννούλα μου καλή σου μέρα σήμερα τελευταία ημέρα του χρόνου και με το καλό να υποδεχτείς την αυριανή Πρώτη του 2020 και να την χαρείς οπωσδήποτε.

      Ακολούθησα τις οδηγίες σου και όντως ήταν τσεκαρισμένο το ΠΑΝΤΑ. Να δούμε το αποτέλεσμα της διόρθωσής μου σε ένα καινούριο σχόλιο.

      Αλλά βρε Αννούλα μου έχω μιαν απορία. Γιατί να μην στην μαρτυρήσω ;
      Από την στιγμή που η ερώτηση « Αναθεώρηση σχολίων ? » απευθύνεται σε εμένα ,γιατί να μην την ερμηνεύσω ότι μου δίνει την ευχέρεια να χειρίζομαι ΠΑΝΤΑ εγώ τα σχόλια όταν θέλω.?
      Αναφέρεται πουθενά ο όρος προηγούμενη έγκριση, ή, δήλωσα εγώ κάτι ανάλογο και δεν το ξέρω ;

      Παραδέξου φιλενάδα ότι η ερώτηση είναι αμφιλεγόμενη τουλάχιστον, κι αν δεν είχε την γνώση, την θέληση, και την υπομονή να με δασκαλέψει η δικιά μου Αννούλα εγώ σύμφωνα με την δική μου λογική θα επέμενα στο ΠΑΝΤΑ. .

      Για πολλοστή φορά σε ευχαριστώ και δεν ξέρω για πόσες ακόμη φορές θα το επαναλάβω με εμένα που έμπλεξες. Εκείνο που δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνω γιατί είναι συνθήκη διαρκείας και δια βίου μεταξύ μας είναι το Σ’Αγαπώ.

      Φιλί

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχααπορίες που έχουμε με την εκπνοή του χρόνου!! Εσύ τα αναθεωρείς Λυγερή μου η διαχειρίστρια. Και αναθεωρείς αν θα φαίνονται ή όχι. Το ΠΑΝΤΑ σημαίνει ότι θα τα ελέγχεις και μετά θα εμφανίζονται. Το ΠΟΤΕ σημαίνει ότι όποιος θέλει γράφει και φαίνονται αμέσως.Επιλογές εχουμε εμείς οι διαχειριστές και αν θα φαίνονται αμέσως τα σχόλια ή αν θα το επιτρέπουμε εμείς και ακόμη και ποιοι θα γράφουν σχόλια. Γι αυτό δίνει και σ'αυτήν την περίπτωση επιλογή
      Για να τσεκάρουμε τώρα το ΠΑΝΤΑ ή το ΠΟΤΕ. Πατάω δημοσίευση για να δούμε.
      Να σαι καλά και μην σκοτίζεσαι ότι έμπλεξα με σένα . Παρούσα ας μπορώ να είμαι πάντα και εσύ επίσης και δεν υπάρχει άλλο θέμα
      Το Σ'Αγαπώ είναι όντως συνθήκη δια βίαου μεταξύ μας!
      Πατάω δημοσίευση και....

      Διαγραφή
    5. Όλα εν τάξει κυρά μου. Πες μου που βάζεις Εσύ το μικρό σου δακτυλάκι κι όλα δεν γίνονται όμορφα κι απλά ;;;; Να σε χαίρονται όσοι σ' "έχουν" αλλά να σε χαίρομαι και γω η ξένη που σε θαυμάζω,σ' αγαπώ και σε εκτιμώ.

      Διαγραφή
  5. Χμμμμμ που είναι το δικό μου σχόλιο; Για να περιμένω λίγο. Το άφησα χθες.
    Λυγερή μου φιλιά κορίτσι μου, καλώς όρισες ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σας βρήκα καλέ μου.
    Το σχόλιό σου είχε την τύχη του σχολίου της Αννούλας μας.

    Λεπτομέρειες ,στην απάντησή μου στην Άννα. Πιστεύω να είμαι σαφής μόνο να καταφέρω να βάλω τα πράγματα σε τάξη....
    Καλό σου αύριο και προσοχή στην βαρυχειμωνιά. Εδώ που τα λέμε έχεις δίκιο που λατρεύεις τα καλοκαίρια . Σου εύχομαι να κάνεις παιχνίδι τουλάχιστον με 100 καλοκαίρια γιατί οι χειμώνες δεν παίζονται...κάτω μάλιστα από πάσης φύσεως δυσμενείς συνθήκες...
    φιλί


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ Γιάννη νάσαι καλά.Αντεύχομαι ό,τι επιθυμείς,προσδοκάς κι ελπίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή