Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

Το μυστικό του Θεού



Το μυστικό του Θεού
Είχες φυτέψει  μια  πορτοκαλιά.
Ένα  Σάββατο πρωί χαράματα πριν ο ήλιος βγει ,
τρυφερά την χάιδευες
  της ψιθύριζες γλυκά.

‘’Βγες   βλαστάρι μου από τα σωθικά μου με το καλό
την αγάπη που γεννά το σκίρτημα σου εντός μου
 να  μοιραστώ μαζί σου λαχταρώ.’’

Ξεπρόβαλε  και μοσχοβόλησε η ζωή.
Ευωδιά  μέθυσε τη Ψυχή 
Μεγάλωνε  σιγά-σιγά στην αγκαλιά σου
κι ήταν  λες και  ανοίγαν   οι ουρανοί.
Ο χρόνος της καρποφορίας  δεν άργησε ναρθεί
Τότε  ο Θεός σας εμπιστεύτηκε  το μεγάλο  μυστικό
.
Δεν ήταν πορτοκαλιά αυτή η αποστολή
Θεός και  Σύμπαν αποφάσισαν μαζί
 του κόσμου η ομορφιά να συμπληρωθεί
με μια  ύπαρξη μοναδική.
   Μια θεσπέσια  «νεραντζιά»  .
με πικρολέμονους  καρπούς δεντρί ευλογημένο

                                     Την πότισες με δάκρυα  την νεραντζούλα σου.
                        
Άδειασες στις ρίζες της   όσο λίπασμα είχε η καρδιά  σου
                                      Εκείνη   αντί γι αντίδωρο ανθίζει και μυροβολεί
                                                       για σένα όλο  το χρόνο ...
 
                                             Όταν  μένετε οι δυο σας , συνωμοτείτε 
                                       μέσα από   μυστικούς   διαλόγους, όπως:
                               
                                     ----Εκείνη  :Αγάπαμε  γ΄αυτό που είμαι

                                    ----Εσύ : Σ’ αγαπώ όχι μόνο για ό,τι και όσα  είσαι Εσύ
                                          Σ ’αγαπώ  γι’ αυτό που μετουσιώνομαι εγώ
                                                    όταν βρίσκεσαι  κοντά   μου
                                             
τον Θεό  ευγνωμονώ γιατί διάλεξε

                                     καλύτερος άνθρωπος εξ’ αιτίας σου να γινώ.


16 σχόλια:

  1. Τυλιγμένο σε ψηλά ανθρώπινα αισθήματα. Ποτισμένο με τις αξίες της δημιουργίας και ναι της μητρότητας, γιατί όχι; Κάτι δικό σου, συνέχεια δική σου. Που το θωρρείς και το μεγαλώνεις για να βγάλει τα δικά του φύλλα και να δρέψει τους δικούς του καρπούς. Μια συνέχεια, μια νέα ζωή.
    Λυγερή μου, όμορφα τα ποιητικά λυρικά σου μονοπάτια. Ξεκινούν την νέα χρονιά με πολλές υποσχέσεις κοντά μας.
    Φιλιά και ευχές για καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όπως περιγράφεις τη "μάνα" Γιάννη μου. Αυτή είμαι και δεν είμαι η μόνη να ξέρεις.
      Ακούραστε περιπατητή Εσύ στα λυρικά μου μονοπάτια που βγάζουν κατ' ευθεία στα ενδόμυχα της ψυχής μου.
      Αυτή τη φορά δεν στο κρύβω.Προσπάθησα,κόπιασα πολύ να περπατήσω λυρικά σήμερα αυτό το ιερό μονοπάτι της ζωής μου με τον απαιτούμενο σεβασμό στην αντικειμενική αλήθεια. Με την αμηχανία του "υποκειμένου" με πειθαρχία στο βήμα μου για την αποφυγή παραστρατήματος σε συναισθηματικούς ατραπούς στους οποίους θα χανόμουν και στο τέλος αυτό που θα έμενε στον αναγνώστη δεν θα ήταν τίποτ' άλλο από ένα συναισθηματικό παραλήρημα .

      Ευτυχώς απέφυγα την κακοτοπιά ,αν κρίνω από την φιλική ,ζεστή αποδοχή και υποδοχή σας. Σας άγγιξε τόσο το αίτημα της νερατζούλας μου όσο και το δικό μου έσοδο από την υλοποίησή του.

      Ευχαριστώ Σε Γιάννη μου.

      Διαγραφή
    2. Δεν θα μπορούσε να είναι "παραλήρημα" το βάδισμα πάνω σε ένα ιερό μονοπάτι ζωής. Όταν μάλιστα αυτό το μονοπάτι είναι ταυτισμένο με την ίδια τη ζωή.
      Καλησπέρα Λυγερή μου.

      Διαγραφή
    3. Καλώς τον Γιάννη μας (Το "μας" αφορά όλους αυτούς τους φίλους και αναγνώστες που διαβάζουν με ενδιαφέρον τα σχόλιά σου )
      Οι παρεμβάσεις σου σε κάθε σελίδα εκτός από ευχαρίστηση δίνουν διαστάσεις στα υπό κρίση θέματα και συνήθως τα διευρύνουν.

      Εν προκειμένω,θα μπορούσε αυτό το εγχείρημα να μεταβληθεί στην συνέχεια σε συναισθηματικό παραλήρημα λόγω της προσωπικής μου συναισθηματικής εμπλοκής.

      Ευτυχώς τα καταφέραμε ,με την συμβολή όλων σας που με καταλαβαίνετε, και τα αληθινά ουσιαστικά μηνύματα από το "μυστικό του Θεού" πέρασαν ακέραια,καθαρά στην κρίση σας και την καρδιά σας φυσικά.

      Σε ευχαριστώ από καρδιάς Γιάννη μου για την συμπαράσταση σε μία ακόμη προσπάθειά .

      Διαγραφή
  2. Τι στίχοι μάτια μου! Με συγκίνησαν και ναι αυτή η νερατζούλα με το πικρολέμονο καρπό μπορεί να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους ή ..........τους χειρότερους! Ανάμεσα στους λίγους εσύ, ξέρει ο Δημιουργός ποιος μπορεί το πικρολέμονο να ανθίσει και να το αγαπήσουν γι αυτό που είναι! Μάνα πραγματική, άνθρωπος σωστός.
    Καλησπέρα Λυγερή μου και καλή η νέα χρονιά σου εύχομαι.
    Να μη σου φέρει πίκρες αλλά δώρα που αξίζεις
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη αλήθεια διατυπώνεις Αννούλα μου.
      Την έχω ζήσει στο πετσί μου ζώντας κοντά κι ανάμεσα σε ανθρώπους που τάχθηκαν ως γονείς να φροντίζουν "νερατζούλες"και είδαν τα όνειρα της δημιουργίας τους να εξανεμίζονται.Δρέπουν μόνο "πικρολέμονους καρποούς" διά βίου. Δεν είναι εύκολο .
      Γίνονται επιρρεπείς στην κακία, την οργή, τον θυμό,την αγανάκτηση,την επιθετικότητα. Στο μίσος,στην απόρριψη , στην απόσυρση.
      Δεν χωράει στην καρδιά τους στάλα αγάπη για τίποτα και γα κανέναν.
      Πόσο μάλλον αποδοχή και καλοσύνη.

      Άποψή μου . Χρειάζονται βοήθεια οι ίδιοι που δεν την έχουν αλλά και δεν την ζητούν από πουθενά .
      Έτσι γίνονται χειρότεροι ενώ υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσαν να παραμείνουν τουλάχιστον καλοί άνθρωποι.

      Δεν συνεχίζω άλλο αυτή την πικρή αναφορά.

      Ζέστανες για μια ακόμη φορά Αννούλα μου την ψυχή μου με την πλημμυρίδα των αισθημάτων σου που αβίαστα αφήνεις να κυλήσουν στον ΠΗΓΑΙΜΟ για να καταλήξουν
      κατ' ευθεία στην καρδιά μου.Έχουν μάθει πολύ καλά το δρόμο....

      Σ ευχαριστώ αγαπημένη μου και σου εύχομαι να μείνεις έτσι όπως είσαι.
      Τίποτα να μη σκιάσει ποτέ τον ουρανό της ψυχής σου και εμποδίσει το φως της να διαχέεται στην πλάση και να την κάνει φωτεινότερη κι ομορφότερη.

      Να χαρείς κι αυτή τη χρονιά όπως Εσύ ξέρεις και μπορείς.΄Εξω καρδιά...

      Διαγραφή
  3. Oμορφια Λυγερη!!!
    Αγαπη και φιλια σας ευχομαι)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις Εσύ γιατί μας την εύχεσαι την Αγάπη και την Φιλία.
      Γιατί τουλάχιστον όση μας αναλογεί εκ μέρους σου μας την έχεις στερήσει..

      'Οχι θα σ'άφηνα αναπάντητο !!!!

      Θα επαναλάβω όπως πολλές φορές το κάνω όταν περνάς από τη σκέψη μου.

      "Όπου κι αν είσαι,όπου κι αν πας Καλό μόνο νάβρεις."

      Καλή χρονιά
      Φιλιά στα παιδιά !!!!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετική γραφή!!
    Νοιώθω τόση ζεστασιά στα κείμενά σου είσαι πάντα μια ανοιχτή αγκαλιά για μένα Λυγερή μου. Να είσαι καλά! Καλή ευλογημένη χρονιά σου εύχομαι και ότι καλύτερο στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι παροιμιώδης στην μλοκογειτονιά μας η δική ευαισθησία,τρυφερότητα και ζεστασιά που γενναιόδωρα εκφράζεις γλυκιά μας Βιργινία.
      Σε ευχαριστώ

      Καλότυχη χρονιά σου εύχομαι με Υγεία και συντροφικότητα.

      Διαγραφή
  5. O αγώνας και ο πόνος γίνεται ποίηση, όπως ποίηση είναι και η μητρική αφοσίωση που μέσα σε όλα μα όλα βρίσκει πάντα την ευεργεσία, το καλό.
    Όταν δίνεις απ' την καρδιά σου γεμίζεις ευλογίες.
    Να είσαι καλά Λυγερή μου.
    Καλή Χρονιά με ό,τι εσύ λαχταράς περισσότερο. Υγεία, αντοχές, και πολλές πανέμορφες στιγμές μέσα στο χρόνο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ! αν το καλοσκεφτεί κανείς τα πάντα "Ποίηση" είναι.

      Από τα πιο μικρά και ασήμαντα φαινομενικά έως τα πιο μεγάλα και σημαντικά.
      Όπως ο πόνος οποιαδήποτε κι αν είναι η γενεσιουργός του αιτία .
      Όπως ο Σταυρός που φέρει ο καθένας μας στην πλάτη και ας μην ανεβαίνει Γολγοθά Είναι αρκετό να περπατά στο ίσωμα με το κεφάλι ψηλά κι ας γέρνουν οι ώμοι και τα πόδια λυγίζουν.

      Υγεία ακλόνητη λαχταρώ Μαρία μου και Αντοχή ανυποχώρητη.Σχεδόν τίπτ' άλλο.

      Άντε τα κατάφερες πάλι φιλενάδα.Με παρέσυρες και μαρτυρώ τα φύλλα...

      Καλή Ευλογημένη και Γενναιόδωρη να είναι η καινούρια χρονιά μαζί σου.
      Εσύ ξέρεις να αξιοποιείς το καλό και τίποτα να μη πάει χαμένο. Χαλάλι σου το αξίζεις
      Πάντα σε ευχαριστώ όταν σε βλέπω εδώ.


      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Η γνώμη σου μετράει Λενιώ μου γιατί Εσύ ξέρεις.
      Έχεις βιώσει Μητρικός πόνος τι θα πει
      Τον έχεις εισπράξει από την 'Αγια Μάνα σου
      που καθ' ομολογία σου όλα σου τα χρόνια
      σε στέργει αγόγγυστα.
      Αλλά και ΣΥ Μεγάλη Ελένη την δικαίωσες!

      Ω! εγώ η Μάνα γνωρίζω δικαίωση απ'το παιδί σου
      τι σημαίνει.....
      Κι' αυτή η Χρονιά ευτυχισμένη Ελένη

      Διαγραφή
  7. Την πολλή Καλησπέρα μου Λυγερή!
    --χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω στις μπλογκογειτονιές..

    Μου είχαν λείψει οι εγγραφές σου -ένα ταξίδι πάντα τα λόγια σου, ταξίδι προς τα μέσα μας..
    Να, όπως τώρα..
    Προσευχή μου μοιάζει.. Ναι, προσευχή....

    ..."Σ ’αγαπώ γι’ αυτό που μετουσιώνομαι εγώ
    όταν βρίσκεσαι κοντά μου
    τον Θεό ευγνωμονώ γιατί διάλεξε
    καλύτερος άνθρωπος εξ’ αιτίας σου να γινώ."

    Σε χαιρετώ, με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό ξημέρωμα Λυγερή ! ;) Εύχομαι ολόψυχα η ζωή σου πάντα να έχει αυτή τη σχέση αγάπης με το Θεό , τη φύση και τους ανθρώπους . Ευλογημένο και ευτυχισμένο το νέο έτος !! Ευχές για μια όμορφη δημιουργική ημέρα ! Καλημέρα !! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή