Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

Μοναδικά ¨Διαφορετική"


Το δημοσίευμα που ακολουθεί  είναι εκ πρώτης όψεως συγκλονιστικό, εντυπωσιακό  έως
  εξωπραγματικό.

Εγώ  δεν θα σταθώ στον Τίτλο και την ανατριχιαστικά γοητευτική φωτογραφία της ηρωίδας που τον πλαισιώνει.
Θα  εισχωρήσω  στο εσωτερικό του.

Θα εστιαστώ  στα αντίβαρα που διαθέτει  αυτή η γυναίκα ως   άτομο  και τα οποία  ισοζυγούν  στην ζυγαριά της ζωής της την  ψυχική της  ισορροπία, την επαγγελματική της δραστηριότητα, την κοινωνική αποδοχή και την Διαφορετικότητά της εν γένει.
```````````````````````````````````````````````````

Γεννήθηκε χωρίς πόδια, την παράτησαν οι γονείς της και τώρα εργάζεται ως μοντέλο

Η απίστευτη ιστορία της Κάνια Άμπερλι Σεσέρ
Γεννήθηκε χωρίς πόδια στη Ταϊλάνδη, χωρίς πόδια, ενώ βρέθηκε μόλις λίγων ημερών τυλιγμένη σε μια κουβέρτα στην άκρη του δρόμου.

Η Κάνια Άμπερλι Σεσέρ ξεκίνησε με τις χειρότερες προδιαγραφές την διαδρομή της στη ζωή, αλλά διέψευσε τους πάντες καταφέρνωντας να γίνει ένα από τα πιο συζητημένα μοντέλα αυτή τη στιγμή.

Σήμερα ζει στο Λος Άντζελες, όπου εργάζεται ως μοντέλο, αρνούμενη να αποδεχτεί τον χαρακτηρισμό «ανάπηρη»- αντ’αυτού αυτοχαρακτηρίζεται ως «μοναδικά διαφορετική».

Όταν ήταν μικρή και βρέθηκε έτσι χωρίς πόδια δεν είχε κάποιο ίχνος επέμβασης άρα οι γιατροί υποθέτουν ότι γεννήθηκε έτσι. Η Κάνια έχει ως ανάμνηση μια νεαρή κοπέλα να την αφήνει στο δρόμο με ύφος λυπημένο.

Δεν άφησε ποτέ κανέναν να τη υποτιμήσει και εμπνέει πολλά νέα παιδιά που έχουν υποστεί bulling.

Η ίδια έχει υποστεί bullying, ωστόσο δεν επιτρέπει στον εαυτό της να την καταβάλει. «Η ζωή συνεχίζεται. Η οικογένεια που με υιοθέτησε είναι εδώ για να με υποστηρίζει και να με βοηθά να πετύχω τους στόχους μου» λέει σχετικά.

Πηγή :
E.Daily.gr

`````````````````````````````````````````````````````````````````````
Συνεχίζω  τον συλλογισμό   περί…αντιβάρων

---Καταλυτικός παράγων η νοημοσύνη της(εξυπνάδα κοινώς) που την βοήθησε να εκμεταλλευτεί το προσόν της Γοητευτικής Ομορφιάς    και να τολμήσει την είσοδό της σε ένα επάγγελμα με άγριο ανταγωνισμό.

----Η φυσική εκθαμβωτική λάγνα ομορφιά της   αιχμαλωτίζει το βλέμμα πριν προφτάσει να συνειδητοποιήσει κανείς  της αναπηρία της στα κάτω άκρα.

----Η  Αντίστασή  στην υποτίμηση και η έλλειψη συμπλέγματος κατωτερότητας λόγω της έλλειψης  αρτιμέλειας της  που υπερβαίνει τα όρια μιας συνήθους Αναπηρίας.

----Και το σημαντικότερο  η Στήριξη της θετής της Οικογένειας που την κρατά ΟΡΘΙΑ να συνεχίσει μια ζωή που παρ’ όλα αυτά και παραδόξως η ίδια επέλεξε και την οποία υποστηρίζει όπως αρμόζει σε κάθε φυσιολογικό άνθρωπο.

11 σχόλια:

  1. Η ζωή μας είναι γιομάτη Ιδιαιτερότητες ορατές και αόρατες ,εξατομικευμένες κι ενίοτε αποκλειστικές για τον καθένα μας.

    Το ζητούμενο είναι να μπορούμε να τις διαχειριζόμαστε κατά τρόπο που να μη μας χαντακώνουν αλλά να μας βοηθούν να αποκτούμε σωστή αντίληψη τόσο του εαυτού μας όσο και των ανθρώπων γύρω μας.Αυτό σημαίνει Αποδοχή ,Κατανόηση Αγάπη για τον εαυτό μας και κατ' επέκταση πρός τους άλλους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Δύναμη βρίσκεται στον νου και μετά στην καρδιά.....!
    Αυτή η γυναίκα υπόδειγμα ισοπέδωσε κάθε ταμπέλα, ύψωσε τη δύναμη του νου της, την πίστη της, εγκατέλειψε τη μιζέρια και νίκησε.
    Και από κοντά φτύνει και στα μούτρα μας και καλώς κάνει.
    Την καλησπέρα μου Λυγερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα κατάφερε όχι μόνο να επιβιώσει αλλά και να ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ως μοντέλο όχι περιστασιακά σαν μια showοman, αλλά κατ' εξακολούθηση και κατ' επάγγελμα.

    Γιατί το σκέφτεσαι ως θεατής να βλέπεις στην πασαρέλα μιαν ακρωτηριασμένη γυναίκα; Δεν είναι εύκολο ,παγώνεις τουλάχιστον.

    Εκείνη όμως ,ξεπερνώντας η ίδια την ιδιαιτερότητά της ,μετέδωσε την αποδοχή του εαυτού της και στον κόσμο.

    Σπάνιες περιπτώσεις Γιάννη μου ,αλλά στον ΠΗΓΑΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ τα συναντά κανείς και αυτά και κρατάει ό,τι τον αγγίζει βαθύτερα…

    Καλό σου βράδυ φίλε και σε ευχαριστώ που είσαι εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Λυγερή μου
    Εντυπωσιάστηκα. Θα ήθελα να μάθω όμως αν ήταν δική της επιλογή ή αυτή της την ατέλεια να υποχρεώθηκε να την εκμεταλευτεί. Ξέρεις πάνε οι πελάτες για να δουν ένα μοντέλο διαφορετικό. Θα ήθελα πολύ να ξέρω αν την πίεσε κανείς να κάνει αυτό το βήμα γιατί όντως είναι τεράστια απόφαση να μπει σε ένα ανθρωποφάγο επάγγελμα.
    Το θέμα σου με έχει αφήσει άφωνη. Όχι γιατί δεν θαυμάζω αυτήν την απόφαση να ζήσει σχεδόν φυσιολογικά αλλά γιατί ανησυχώ καθότι δύσπιστη μήπως εκμεταλλευεται κανείς αυτήν τη διαφορετικότητα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μας μέρα Αννούλα μου.

      Πριν προχωρήσω την δημοσίευση αυτής της ιστορίας όπως την είδα από την δική μου οπτική , επεξεργάστηκα με προσοχή αυτή την οπτική, γιατί υποψιασμένο άτομο γαρ όπως Εσύ, μου περάσανε όλα από το μυαλό μου.

      Με δεδομένο την επαγγελματική αξιοποίηση της ιδιαιτερότητας της κοπέλας δεν είναι δυνατόν να εξαιρέσουμε τον παράγοντα χρήμα στην περίπτωση της.
      Ασφαλώς κάποιος άλλος την μανατζάρει με το ανάλογο κέρδος προς όφελός του ,αλλά και με οικονομικό όφελος για την ίδια ,πράγμα που της παρέχει μιαν οικονομική εξασφάλιση και αυτονομία.

      Δεν νομίζω αυτό να συμβαίνει υπό πίεση ή, παρά την θέλησή της , από την στιγμή που αυτή η εργασία ( δεν είναι δα και το αρχαιότερο των επαγγελμάτων…) της εξασφαλίζει την οικονομική της τουλάχιστον ανεξαρτησία, πράγμα πολύ σημαντικό για εκείνη όπως και για κάθε άνθρωπο.

      Να σου πω κάτι ; Και γω θα το τολμούσα στην θέση της ,κι όταν εξασφάλιζα την αποδοχή και καθιέρωση θα προσπαθούσα να περιοριστώ στο foto modeling(διαφήμιση κ.λ.π.) και να μην εκτίθεμαι δια ζώσης δημόσια πράγμα επώδυνο όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι κι ας το έχει ξεπεράσει ή ίδια.

      Επειδή όμως όλα «παίζονται» ας ευχηθούμε τελικά να μην έχει πέσει σε καμία περίπτωση θύμα εκμετάλλευσης αυτό το ανθρώπινο θηλυκό πλάσμα ,έτσι κι αλλιώς.

      Διαγραφή
  5. Ορμητικά γενναία!
    Αποφασισμένη να ζήσει!
    Καλό ξημέρωμα Λυγερή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπες όλα Μαρία μου.
      Γεναιότητα,Ορμή ,Απόφαση, και Κουράγιο πρέπει να της καταλογίσουμε ακόμη κι αν δικαίως φοβερά σοκκαρισμένοι όλοι μας, στρέψουμε το βλέμμα αλλού, γιατί πως να το κάνουμε βρε αδελφέ ,δεν είναι και το καλύτερο θέαμα.

      Καλή σου μέρα κορίτσι μου .Εγώ κρατώ την ευχαρίστηση της δικής σου "ιδεατής θέας" που ενισχύει το πνεύμα μου και γαληνεύει την ψυχή μου.
      Φιλί

      Διαγραφή
  6. Γεια σου Λυγερή. Εντυπωσιακό. Ποιος θα μπορούσε να μαντέψει ότι είναι δυνατό.
    Καλή σου συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μέρα Γιάννη μου .Τι κάνεις;

      Τι θα γίνει με την περίπτωσή μου που δεν μπορώ ν' αφήσω σχόλιο στην σελίδα σου ;( και υπάρχουν ενδιαφέροντα προς συζήτηση εκεί) .

      Ασφαλώς Εσύ θα βλέπεις τις επισκέψεις μου στο blog σου .Χρησιμοποιώ τον google λογ/σμό μου και κάπου σκοντάφτω. Δεν γίνεται, Εσύ να μην μπορείς να με δασκαλέψεις και γω ανεπίδεκτη δεν είμαι. Θα τα καταφέρουμε. Αρκεί ένα λεπτό ν' ασχοληθείς με την περίπτωσή μου.

      Ας είναι. Πρωτίστως νάσαι πάντα σε καλή διάθεση. Απ' ότι βλέπω μπήκες και στο παιχνίδι των λέξεων. .Ενδιαφέρον !!!

      Ως αναφορά την τραγική( για μένα) ηρωίδα την οποία φιλοξενεί στην παρούσα φάση ο ΠΗΓΑΙΜΟΣ, πράγματι ξεπερνά κάθε φαντασία .Αλλά εμείς που δεν περνάμε ξώφαλτσα τα "ανθρώπινα" ας δεχτούμε ότι ό άνθρωπος είναι απρόβλεπτος και κανείς μας δεν ξέρει τα όριά του...

      Καλή σου μέρα αγαπητέ μου και δεν σου κρύβω την ευχαρίστησή μου που δεν ξεχνάς τον ΠΗΓΑΙΜΟ. Το εκτιμώ.

      Διαγραφή
    2. Γεια σου Λυγερή.
      Γιατί δεν μπορείς να αφήσεις σχόλιο; Σου βγάζει κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα λάθους; Αν ναι, πες μου μήπως μπορώ να βοηθήσω.

      ΕΠΙΣΗΣ: Για εκείνο που συζητούσαμε, η παράγραφος σου τώρα υπογράφεται με «L.V». Μπορεί όμως αν θέλεις να μπει το όνομα σου. Αν συμφωνείς γράψε μου εδώ πως το γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες.

      Ευχαριστώ,
      Γιάννης

      Διαγραφή
    3. Κοιτάζω και έχω δει ότι έχεις αφήσει μηνύματα σε αναρτήσεις μου (π.χ. στο https://neoeldorado.wordpress.com/2018/04/24/brevis-somnium-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B9%CE%B8%CE%AC%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AE-%CF%84%CE%B7-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC/#comments)
      Έχεις αλλάξει κάτι από τότε;

      Διαγραφή