Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Αμ' έπος αμ' έργον

Αγαπημένοι μου από το καινούριο  στέκι  "Αποδράσεις του  Νου ¨(https://ligeris.blogspot.com/),
θα πηγαίνουμε όπου θέλουμε ακόμη και με τα.... πόδια μαζί...

Επιτρέψτε μου να εκφράσω δημόσια την  ευγνωμοσύνη μου σ' αυτό το εξαιρετικό κορίτσι ,την Μαγιοπούλα" που έχω την τύχη να είναι και δική μου φίλη όπως των περισσοτέρων εξ  Υμών ,
την  Αννούλα μας (https://atenizodas.blogspot.com/).
 Ακούραστη, Πρόθυμη ,Υπομονετική ( αφού αντέχει εμένα)  πάντα σε ετοιμότητα κατά έναν μαγικό τρόπο με βοήθησε εμένα την αδαή αλλά και απαιτητική, να στήσουμε αυτό το blog  που με ανακούφισε ,πιστέψτε με γιατί μου κάλυψε την ανάγκη να προστατέψω  σαν κόρη οφθαλμού την ταυτότητα του ΠΗΓΑΙΜΟΥ της ψυχής μου χωρίς να ...φιμώνω τους ψιθύρους της καρδιάς μου και να μην εμποδίζω  τα πετάγματα του Νου. 

Πάει αρκετός καιρός που ,ένας παλιόφιλος στο Path , μου ευχήθηκε ,"ταξιδεύοντας στο φως να φτιάξω κάποτε έναν Α-νθρωπο  από πηλό"
Αυτή την στιγμή θέλω να το φωνάξω ,συνάντησα στον ιδεατό χώρο του διαδικτύου έναν διαλεχτό  Α-νθρωπο (γένους θηλυκού)έτοιμο φτιαγμένο απ' τον Θεό που κυκλοφορεί ανάμεσά μας.
Να είναι καλά ,να την χαίρεται η οικογένεια της και όλοι  εμεις να την χαιρόμαστε ,όσο κρατήσει τούτο το συναρπαστικό ταξίδι. 

Σας ευχαριστώ .


15 σχόλια:

  1. Λυγερή μου καλορίζικο το καινούργιο σου σπιτικό, στο οποίο φυσικά και ...θρονιάστηκα με την πρώτη.
    Η Άννα μας είναι εκπληκτική και πολύ δοτικός άνθρωπος. Ανοίγει πάντα την αγκαλιά της για κάθε βοήθεια, στήριξη και συμμετοχή και αποτελεί και εκείνη ένα ζεστό φως στην δικτυακή μας γειτονιά.
    Τα φιλιά μου Λυγερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι εκπληκτική πράγματι Γιάννη μου όπως και Σύ άλλωστε.

    Και οι δύο σας από κοινού και ατομικά ο καθένας αποδείξατε έμπρακτα την αλληλεγγύη σας και την βοήθεια στους πρόσφυγες του Path που τρέχαμε και δεν φτάναμε να μαζέψουμε την πνευματική μας πραμάτια.
    Ειδικά Εσύ συνέβαλες τα μέγιστα στο να μη χαθούμε μεταξύ μας και να βρούμε πολύ σύντομα τον επικοινωνιακό βηματισμό μας .

    Σίγουρα είστε από τους πλέον αγαπητούς κι αναγνωρίσιμους bloggers της διαδθκτιακής γειτονιάς μας και από άποψης ποιότητας(εξαιρετικής) των αναρτήσεών σας ,αλλά και από πλευράς ανθρώπινης ,διακριτικής και ανιδιουτελούς συμπεριφοράς σας.
    Προσωπικά σας ευχαριστώ ,σας αγαπώ και σας εκτιμώ βαθύτατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα τώρα θα σου πω ότι το λινκ του νέου σου blog Αποδράσεις του Νου δεν δουλεύει στην πρώτη σειρά της ανάρτησής σου. Ξαναγράψτο αν θες, γιατί δεν θα μπορούν οι φίλοι να το επισκεφθούν. Εκτός και αν προσέξουν δεξιά στη στήλη που το έχεις.

      Διαγραφή
  3. Εγώ κοκκίνισα το ξέρεις; Τι λόγια!!! Αισθάνομαι άσχημα να με κάνεις πρώτη σελίδα στην ανάρτησή σου και μάλιστα του ΠΗΓΑΙΜΟΥ σου, όσο και αν τα λόγια σου με εξυψώνουν πολύ. Μην υπερβάλλουμε όμως. Δεν έκανα σπουδαία πράγματα Λυγερή μου και είσαι τόσο σπουδαίος άνθρωπος που θεωρώ τύχη να ''συνταξιδεύουμε'' στο χώρο του διαδικτύου. Και πάντα θα βοηθώ όσο είμαι εδώ στο χάος του διαδικτύου σε ό,τι χρειαστείς.
    Και ο Γιάννης είναι φοβερός διαδικτυακός φίλος που δίνει απλόχερα βοήθεια σε ό,τι του ζητηθεί το ξέρεις.
    Σε ευχαριστώ πολύ
    Σε φιλώ με μια μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστο σε μένα τι είδους άνθρωπος είσαι και τι δεν είσαι.
      Σε μένα που δεν έχω γνωρίσει και λίγους ανθρώπους στην πολυτάραχη διαδρομή μου.

      Όσο για τον Γιάννη είπαμε! Κατ'αρχή είναι "ΜΑΣ" κανείς μας δεν μπορεί να τον οικειοποιηθεί για πάρτη του, γιατί είναι το ίδιο φιλικός, συνεπής, τιμητικός, σεβαστικός, γενναιόδωρος με όλους μας. Γι αυτό και τον αγαπούν τόσοι πολλοί κι έχει δημιουργήσει μιαν υπέροχη αυλή με πολλά διαμερίσματα (blogs)με πολλούς και αξιόλους συνδαιτημόνες...

      Να σε χαίρονται οι "δικοί σου άνθρωποι" πες τους εκ μέρους μου ,όχι πως δεν το ξέρουν, αλλά το ξέρουμε και μείς ότι είναι πάρα πολύ τυχεροί
      που σ' έχουν κατ' αποκλειστικότητα στην ζωή τους και να σε προσέχουν σαν τα μάτια τους.
      Μη με παρεξηγείς για το συμβουλευτικό μου ύφος ,αλλά μου πέρασε για μια στιγμή από το μυαλό μου πως αν είχα π.χ. μια κόρη, μιαν αδελφή, ακόμη και μιαν εγγονή σαν Εσένα, θα ήμουν η πιο ευτυχισμένη, η πιο τυχερή γυναίκα του κόσμου .
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Με συγκίνησες!!! Σ'ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
    3. Λυγερή μου θα συμφωνήσω μαζί σου τόσο για την Άννα όσο και για τον Γιάννη! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
    4. Εμένα να δεις Άννα, πόσες φορές τόχω πάθει από Σένα.
      Η προθυμία να εξυπηρετείς ακούραστα, η δοτικότητα ,η κατανόηση ,
      ο σεβασμός αλλά και σε μια γενική θεώρηση η ΔΙΑΚΡΙΤΗΚΟΤΗΤΑ σου(πράγμα πολύ σημαντικό στον διαδικτυακό χώρο) είναι παροιμιώδης για μένα τουλάχιστον που έχω μανία στα ψιλά γράμματα....

      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα και από εμένα marypertax.
      Χαθήκαμε ;;; Όχι βέβαια.Εδώ είμαστε ,αρκεί να θέλουμε και με ένα δυο κλικ ανταμώνομε.
      Τώρα βάλαμε πλώρη και για άλλες διαδρομές, μέσω αποδράσεων του Νου.

      Άννα και Γιάννης το δίδυμο των αξιαγάπητων γειτόνων μας .Ο καθένας μας έχει κι έναν διαφορετικό λόγο να τους αγαπά ,να τους εκτιμά, να τους υπολογίζει και να τους εμπιστεύεται.

      Ευχαριστώ σε .Να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  4. Λυγερή σου εύχομαι κάθε καλή έμπνευση για τις καλύτερες εγγραφές... με ενδιαφέρον περιμένω την επόμενη εγγραφή σου, σίγουρος ότι θα βγαίνει απευθείας απόν ψυχή σου!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαραριστώ Βασίλη για το ενδιαφέρον σου. Με τιμά το ενδιαφέρον ενός ανθρώπου πνευματικού σαν Εσένα που εκτιμώ βαθύτατα το έργο του ,την προσωπικότητά του ,όπως αυτή προκύπτει απ' τα γραπτά του..

      Να είσαι πάντα καλά ,να δημιουργείς και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
    2. Το νέο blog τιτλοφορείται Αποδράσεις του Νου
      https://ligeris.blogspot.com/

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Λυγερή μου και καλοτάξιδο το νέο σου σπίτι.
    Να είναι καλά η "αρχιτεκτόνισσα" που σου το "σχεδίασε"
    Έβαλε το "χεράκι" της και στο δικό μου και ξέρω!
    Η Άννα είναι αστέρι!
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πήρες την απάντηση στο σχόλιό σου Μαρία μου ; Αν όχι πες το μου να γράψω άλλο γιατί το ίδιο δεν ξαναγράφεται. Υπάρχουν και πράγματα που όσο κι αν προσπαθήσεις κι αν έχεις μνήμη ελέφαντα δεν επαναλαμβάνονται

    Σε ευχαριστώ και σε καληνυχτίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή