Τρίτη 29 Μαΐου 2018

ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ


Να μοιραστώ μαζί σας θέλω κάτι που με βαραίνει λίγο έως πολύ...

Νοιώθω στενάχωρα εδώ στον "Πηγαιμό" στο blogspot.

Ό ΠΗΓΑΙΜΟΣ στον Path (κίνητρο εισόδου μου στο διαδίκτυο) είχε προορισμό και στόχο.
Ταξίμι  ήταν  να διακονεύσω με τις όποιες δυνάμεις μου - ψυχικές-διανοητικές- την υπόθεση των ΑμεΑ της πλέον ευπαθούς πολυπληθούς κοινωνικής ομάδας στον  τόπο μας.

Οι εγγραφές του  άμεσα ή έμμεσα  απώτερο σκοπό είχαν την εκ νέου θεώρηση  της Αναπηρίας
και της Προσοχής της  Κοινωνίας των Πολιτών ( της εκάστοτε  εξουσίας συμπεριλαμβάνης) προς  τα ΑμεΑ και ειδικότερα την Ευαισθησία και Αποδοχή προς τα "  Ειδικά Παιδιά " .

Ο "Πηγαιμός για την Ιθάκη" στο blogspot,  στήθηκε σε ανύποπτο   χρόνο και ήταν ένας ...παράδρομος .
Ένα  "παγκάκι"  έστησα να μας χωράει  όλους. Να βρισκόμαστε κάπου-κάπου να συζητάμε επί παντός επιστητού  και ποικίλης ύλης.
Σ' αυτήν την σελίδα  έβρισκα κάτι σαν.." Την Ανάπαυση του Πολεμιστή", και το χαιρόμουν.

ΣΗΜΕΡΑ όμως, ύστερα από την έξωση του "ΠΗΓΑΙΜΟΥ"  από τον  PATH,αισθάνομα  τουλάχιστον  άβολα έως και ένοχα.

Ένοχα γιατί ο "ΠΗΓΑΙΜΟΣ" της  ψυχής μου που αναγκάστηκε να συγκατοικήσει  με τον pygemo.blogspot  έχασε  την ταυτότητά του . Απώλεσε την αυθαιντικότητα του περιεχομένου του.
Ξέφυγε από τον στόχο του κι ας εξακολουθεί αυτός  ν' απεικονίζεται στην πλαϊνή   στήλη.
 Ο αναγνώστης που τον επισκεπτόταν  στο Path ήξερε  ,ήθελε και δεν αιφνιδιαζόταν με άλλα θέματα.

Κάτι άλλο λοιπόν πρέπει να κάνω, αφού αυτό που κάνω τώρα σκοντάφτει  στα ψιλά γράμματα  της συνείδησής μου.

Σκέφτηκα να κάνω χρήση των σελίδων του blogspot και κει να κάνω τις  ...αποδράσεις μου όταν και εάν θέλω.
Να εγκαταστήσω εδώ οριστικά   τον ΠΗΓΑΙΜΟ της Ψυχής μου.
Να διατηρήσω  αμιγές το περιεχόμενο του, το νόημα του, την  προσπάθεια μου .

Πράγματα στα εφ' ω ετάχθη. 

Τα λέμε στην συνέχεια επί του πρακτέου....
Ευχαριστώ για το χρόνο σας

9 σχόλια:

  1. Είναι μια καλή ιδέα να κάνεις Λυγερή μου μια άλλη σελιδα που θα ικανοποιεί το σκοπό σου. Μπορείς και να κρατήσεις εδώ τον Πηγαιμό για την Ιθάκη σου με το θέμα που είσαι ταγμένη να προάγεις και να αντιγράψεις σιγά σιγά και τις αναρτήσεις του πηγαιμού στον παθ. Επειδή ταιριάζει και το τίτλος Και φτιάξε μια νέα σελίδα για τις αποδράσεις της ψυχής σου όπως τη θες. Να βρεις ξανά το στόχο σου. Εγώ πάντως πίστευα ότι ο Πηγαιμός εδώ που είναι πιο μεγάλη γειτονιά ήταν το κύριο ιστολόγιό σου για τα ΑμεΑ και ο παθ ήταν το δεύτερο στέκι επειδή ήταν μια μικρή γειτονιά μέσα στο διαδίκτυο φυσικά αλλά κλειστή.
    Είναι καλή ιδέα πάντως να τα ξεχωρίσεις και να κρατήσεις ένα μπλογκ για την αναπηρία.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου ,δεν θα στήσω άλλη σελίδα.
      Εδώ θα μείνω. Αν πρόσεξες του έβαλα και την ταμπέλα που είχα στον Path.
      Απλά μεσα από τις ΣΕΛΙΔΕΣ (βλέπε ΔΙΑΤΑΞΗ_ έφτιαξα ήδη μιαν ενότητα που θα φιλοξενεί τις αποδράσεις μου.Την αποθήκευσα ηδη μονίμως στην πλαϊνή στήλη του ΠΗΓΑΙΜΟΥ, κι όποτε θέλει και όποιος θέλει θα μεταβαίνει εκεί μ' ένα μονάχα κλικ στην εικόνα να μοιραζόμαστε τις αθώες αποδράσεις μου.
      Τώρα πως τα κατάφερα εγώ η αδαής;;; Ξεχνάς με ποια δασκάλα κάθισα και πόσα γράμματα έμαθα;
      Όπως για όλη την βοήθεια που μου προσέφερες ,κι αυτή που θα σου ζητήσω αν χρειαστεί, σε χιλιοευχαριστώ πολύτιμη,γεναιόδωρη, ακριβή μου φίλη.

      Διαγραφή
  2. Λυγερή μου καλησπέρα.
    Τίποτα δεν είναι στενάχωρο. Το "πρόβλημά" σου είναι στο θυμικό σου. Και θα εξηγήσω γιατί.
    Όταν πριν χρόνια πολλά, προείδα ότι ο Παθ δεν έχει μέλλον και αδυνατεί να καλύψει τεχνικά τις εξελίξεις στο blogging, ξεκίνησα, όπως και εσύ, να λειτουργώ ακριβώς παράλληλα το ΣΙΝΕΦΙΛ. Όχι μόνο δεν έχασα αλλά ανοίχτηκα σε ένα ευρύτατο κοινό, γνώρισα πολλαπλάσιους επίσης αξιόλογους φίλους και έτσι πέρασα αυτό που ήθελα.
    Με λίγα λόγια ότι ακριβώς και εσύ.
    Εαν θέλεις να κρατήσεις τον ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΡΟΛΟ του "ΠΥΓΑΙΜΟΥ" στον χώρο των ΑΜΕΑ, μπορείς άνετα να το κάνεις ΕΔΩ και, όπως ΑΡΙΣΤΑ έκανες, σε μια διπλανή ΣΕΛΙΔΑ να "δραπετεύεις"....!
    Συνεπώς, βλέπω το έκανες, άρα είσαι μια χαρά, χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Συνέχισε τον αγώνα σου σε όλα τα επίπεδα και εμείς είμαστε κοντά σου.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα φίλε μου και σε ευχαριστώ που δεν παραλείπεις να επισκέπτεσαι τον ΠΗΓΑΙΜΟ στις περιπλανήσεις του, ανελλιπώς...

    Δεν απαλλάσσω το θυμικό μου από τους προβληματισμούς μου Γιάννη μου.
    Αλλά το θέμα της αμιγούς θεματολογίας του ΠΗΓΑΙΜΟΥ που τον καθιέρωσε στην συνείδηση των αναγνωστών, δεν είναι ζήτημα δεοντολογικό ; Δεν οφείλω Σεβασμό, Προσοχή και Συνέπεια στην Ιστορία του ;

    Το λιγότερο λοιπόν που πρέπει να κάνω ,είναι τον απαλλάξω από εγγραφές ενδιαφέρουσες μεν, άσχετες δε με τον σκοπό που εξυπηρετούσε όταν εξέπεμπε αδιαλείπτως από το Path επί δέκα και πλέον έτη.

    Ελπίζω η επιλογή των ΣΕΛΙΔΩΝ να διευκολύνει την κατάσταση. Να λειτουργήσει σωστά από τεχνικής πλευράς και να μην μας βραχυκυκλώσει.
    Να μη χρειαστεί να τρέχει και να μη φτάνει πάλι η "θεόσταλτη" Αννούλα μας να μας γλυτώσει. ( χρησιμοποιώ πληθυντικό γιατί θεωρώ αυτόν τον ιστότοπο όλων μας )

    Σε ευχαριστώ για την στήριξη που γίνεται ιδιαίτερα αισθητή με την παρουσία Σου.
    Καληνύχτα με φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλησπέρα Λυγερή μου,
    Πιστεύω πως το έχεις σκεφτεί καλά και το έχεις οργανώσει επίσης καλά.
    Εσύ ξέρεις καλύτερα απ' όλους τί σε διευκολύνει και τί σε καλύπτει περισσότερο.
    Εμένα πάντως μου αρέσει!
    Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε, αν προκύψει ανάγκη για κάτι.
    Σε φιλώ
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά και νοικοκυρεμένα τα σκέφτηκα εγώ Μαρία μου ,πλην όμως στην πορεία, τεχνικώς, δεν επιτυγχάνεται το ζητούμενο της διαφύλαξης της θεματολογίας και ως εκ τούτου ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ του ΠΗΓΑΙΜΟΥ μας.

      Κατέληξα λοιπόν στη δημιουργία ενός νέου blog όπου ο Νους θα δραπετεύει
      ( κάτι σαν να....φεύγει δηλαδή ) ελεύθερα όπου θέλει .
      Είναι ζήτημα ωρών να το περιλάβω στα άλλα μου ιστολόγια ( πλούσια τα ελέη..)
      Σε ευχαριστώ για την στήριξη και τον καλό Σου λόγο. Με ενεθάρρυνε.
      Καλή μας συνέχεια…

      Διαγραφή
  5. Και το θέμα των ΑΜΕΑ χρήζει ιδιαίτερης ανάγκης για προβολή αλλά και οι βαθύτερες σκέψεις σου είναι απόλυτα ενδιαφέρουσες για όλους εμάς που σε ακολουθούμε.
    Την Καλημέρα μου και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ικανοποίηση να συναντά κανείς στο διάβα του Ανθρώπους, σαν Εσένα Βασίλη μου, που τον διαβάζουν ,τον καταλαβαίνουν και τον στηρίζουν .
      Σε ευχαριστώ και σύντομα θα τα λέμε από ένα άλο Στέκι όπως εξήγησα και στην καλή μας φίλη Μαρία Γ.
      Καλή μας μέρα

      Διαγραφή