Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

Επί του πρακτέου

  Αυτή η ανάρτηση είναι συνέχεια και  σε συνάρτηση με την αμέσως προηγούμενη.

Ας μου επιτραπεί η δημόσια έκφραση αναγνώρισης  και ευγνωμοσύνης προς τον  πολιτικό άνδρα( τον οποίο ουδέποτε γνώρισα προσωπικά) και σημερινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο.


Υπήρξε ο  αρμόδιος Υπουργός (δεν έχει σημασία  με ποια Κυβέρνηση)  που έδωσε σκληρή  μάχη με την Ευρωπαϊκή Ένωση  για την μετατροπή των συμβάσεων ορισμένου χρόνου εργασίας των ΑμεΑ στους Δήμους (και αλλαχού νομίζω) σε αορίστου και την παραμονή  στην εργασία τους .

 

Είναι συγκινητικά αυταπόδεικτη και εντυπωσιακή η ανάπτυξης της προσωπικότητας των Ατόμων με Αναπηρία και η κοινωνική προσαρμογή τους μέσω της εργασίας όσο και  η  αξιοποίηση των δυνατοτήτων   και της λειτουργικότητάς τους στο χώρο της εργασίας τους.

 

Το Προεδρικό σημερινό μήνυμα υπέρ των ΑμεΑ   είχε γίνει πράξη από τον Έλληνα Υπουργό  Παυλόπουλο , πριν  10 χρόνια περίπου.

````````````````````````````````````

Παυλόπουλος: Θεμελιώδης αρχή κοινωνικής δικαιοσύνης η στήριξη των ΑΜΕΑ




pro09

Το μήνυμα του Προέδρου της Δημοκρατίας ενόψει της αυριανής Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία

«Η προστασία της αξίας και η εγγύηση της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας των Ατόμων με Αναπηρία συνιστά, ταυτοχρόνως, θεμελιώδη αρχή Κοινωνικής Δικαιοσύνης αυτού τούτου του Πολιτισμού μας, αλλά και ρητή επιταγή του Συντάγματος», τονίζει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος στο μήνυμά του ενόψει της αυριανής Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία.

Ο κ. Παυλόπουλος σημειώνει τις αναφορές του Συντάγματος στην προστασία των ΑμεΑ, επισημαίνοντας ότι προωθώντας αποτελεσματικές δράσεις για την ομαλή και αποδοτική κοινωνική ένταξη των Ατόμων με Αναπηρία, τα στηρίζουμε ώστε, υπό όρους σεβασμού της αξίας τους και της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητάς τους, να συμμετέχουν ισοτίμως στο κοινωνικό γίγνεσθαι.


«Και τούτο διότι, υπό τις συνθήκες αυτές, τα Άτομα με Αναπηρία μπορούν, κατά το δυνατόν, να ξεκινούν από την ίδια αφετηρία και να έχουν ίσες ευκαιρίες με τα άλλα μέλη του κοινωνικού συνόλου, προκειμένου να συμμετέχουν ενεργώς και ισοτίμως στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας», καταλήγει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

4 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα δήλωση και θέση πράγματι. Αρκεί φυσικά να μην μείνει, κατά την συνήθη πρακτική, στη σφαίρα της λεκτικής επιθυμίας (κάναμε μια δήλωση και ξεμπερδέψαμε με τη συνείδησή μας) αλλά να γίνει σθεναρή πράξη στην εφαρμογή της στα πλαίσια της πολιτικής.
    Την καλησπέρα μου Λυγερή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου.
      Είναι δεδομένο ότι το ανώτατο αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας είναι θεσμικός ρόλος και δεν έχει νομοθετική ή, εκτελεστική εξουσία.

      Η υπογράφουσα έφερα στην δημοσιότητα και εστιάστηκα στην πράξη του πολιτικού ανδρός όταν ήταν υπουργός, επειδή:

      Υπό την ιδιότητά μου τότε ,ως προέδρου της Πειραϊκής Ένωσης Γονέων-Κηδεμόνων
      & Φίλων ΑμεΑ, γνωρίζω πάρα πολύ καλά και εκ των έσωθεν, τις τεράστιες δυσκολίες -αντιρρήσεις-και ενστάσεις των Ευρωπαίων κηδεμόνων μας τις οποίες διαχειρίστηκε πολιτικά ανυποχώρητος ως αρμόδιος Υπουργός, ώστε να κατορθώσει να μην απολυθούν τα ΑμεΑ που εργαζόντουσαν μέσω ΟΑΕΔ με τριετείς συμβάσεις σε θυγατρικές επιχειρήσεις ΙΔ των Δήμων κι ας μην κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
      Απεναντίας κατάφερε ,οι συμβάσεις τους να μετατραπούν σε Αορίστου χρόνου
      ( θέσεις προσωποπαγείς) και στην συνέχεια ,μέσω ΑΣΕΠ απορροφήθηκαν από τους ίδιους τους Δήμους ως υπάλληλοι Αορίστου χρόνου.

      Με κριτήριο τα πάρα πάνω δεν μπορώ να έχω ενδοιασμούς ότι σήμερα εκ του ασφαλώς εκφράζει μιαν λεκτική επιθυμία για να ξεμπερδέψει με την συνείδησή του.

      Σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μούδωσες να τεκμηριώσω την άποψή μου περί του Πολιτικού ανδρός Π.Παυλόπουλου και επαναλαμβάνω ,μου είναι αδιάφορο με ποιο κόμμα πολιτεύεται.Είμαι σίγουρη πως σε όποια πολιτική παράταξη κι ανήκε, την ίδια πολιτική συμπεριφορά και ευαισθησία θα επεδείκνυε.

      Διαγραφή
  2. Από λόγια έχουμε χορτάσει έργα θα δούμε ποτέ??
    Καλησπέρα Λυγερή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Από τον ίδιο κορεσμό διακατεχόμαστε όλοι μας διαχρονικά Βιργινία μου.

    Αλλά νομίζω ότι η πάρω πάνω εμπειρία μου στα κοινά στον χώρο των ΑμεΑ( όπως την περιγράφω στον Γιάννη μας) κάνει την διαφορά,αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα και είναι ασφαλώς παράδειγμα προς μίμηση...

    Την καλησπέρα μου καλή μου και καλό μήνα νάχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή