Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Αυτόν τον Πρωθυπουργό ποιος θα τον πάρει;;;

Ελτον Κέρτις, ο 11χρονος που πήρε πτυχίο πανεπιστημίου


O Έλτον Κέρτις


Ο Κέρτις, ένας 11χρονος Λονδρέζος, μπήκε στον κύκλο των ιδιοφυών που πήραν πτυχίο πανεπιστημίου παρά το νεαρό της ηλικίας του.
 
Πράγματι μόλις πήρε το πτυχίο LTCL (Licenciate of Trinity College in London) για το ταλέντο του που δεν είναι άλλο από το πιάνο.
Για να αποκτήσει το πτυχίο του, το νεαρό αγόρι έπρεπε να παίξει επί 37 λεπτά όλα τα «βαριά» κομμάτια της κλασικής μουσικής μπροστά σε ειδικούς: Μπαχ, Σοπέν, Μότσαρτ, ενώ έπρεπε να γράψει μια εργασία 1000 λέξεων για τα έργα που θα ερμήνευε στο πιάνο.
Παίζει πιάνο από τα τρία του χρόνια και έφτασε πολύ ψηλά χάρη στη μητέρα του Hayley Elton, επαγγελματία μουσικό.
«Ακουγα τη μητέρα μου να παίζει πιάνο όταν ήμουν πολύ μικρός και πραγματικά μου άρεσε» δήλωσε το αγοράκι στην Telegraph.
«Το πιάνο είναι ένα πολύ ευχάριστο όργανο» πρόσθεσε.
Και το Παλάτι επαίνεσε τον νεαρό ιδιοφυία.
Το παιδί συμμετείχε ήδη δύο φορές στο σόου «Αγγλία έχεις ταλέντο» και δηλώνει ότι όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει γιατρός ή πρωθυπουργός.!!!!!!!
 Πηγή: iefimerida.gr

5 σχόλια:

  1. Υπάρχει κάτι κοινό μεταξύ ενός Πρωθυπουργού και ενός γιατρού;;;
    Κι όμως υπάρχει.
    Ο ένας είναι ταγμενος να σώζει ζωές.Ο άλλος να σώζει την πατρίδα του σε περίπτωση υψηλού κινδύνου.
    Ο νεαρός μουσικός, καίτοι μικρό παιδί ,έπιασε το νόημα αυτής της υπέρτατης αποστολής και την έκανε στόχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω κάτι να πω......μια ακόμα φορά με σεβασμό σε τέτοιες καρδιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Γιάννη μου καλησπέρα.
      Και μόνο η ανελλιπής παρουσία σου κι εδώ, σηματοδοτεί την συμμετοχή και την αποδοχή μιας προσπάθειας που δεν είναι παρά μια προσέγγιση μιας άλλης πλευράς του φεγγαριού του κόσμου μας.

      Με την εκτίμησή μου και την διακαή επιθυμία να είσαι πάντα καλά .

      Διαγραφή
  3. Άξιος ο Κέρτις! Μα εγώ Λυγερή μου θαυμάζω πιο πολύ αυτά τα παιδιά...

    Ο μαθητής που πάσχει από αυτισμό, άφησε το σχολείο σε ηλικία 8 ετών για να παρακολουθήσει μαθήματα στο Πανεπιστήμιο.

    «Ούτε ο Αϊνστάιν να ήταν» λένε οι δάσκαλοι για τους μαθητές τους που διαπρέπουν στη φυσική. Για τον Jacob Barnet δεν αρκεί, όμως, μόνο αυτό. Όχι απλά είναι ο μικρός Αϊνστάιν, αλλά ακόμα καλύτερος, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Daily Mail.
    Ο μαθητής με IQ 170, υψηλότερο από του Άλμπερτ Αϊνστάιν, εξέπληξε τους καθηγητές του Πανεπιστήμιο Indiana, οι οποίοι χρησιμοποίησαν τις γνώσεις τους για PHD έρευνες.

    Την αγάπη μου καρδιά μου
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χωράει αμφιβολία ότι η αναφορά σου σε παιδιά «θαύματα» που υπερβαίνουν τα φυσιολογικά όρια (προς τα κάτω ή, προς τα πάνω ) είναι σημαντική επισήμανση όχι μόνο στους αναγνώστες του Πηγαιμού αλλά σε όλόκληρη την ανθρωπότητα .

      Εν προκειμένω ο εντεκάχρονος Κέρτις είναι μια πολλά υποσχόμενη μουσική ιδιοφυία .
      Εγώ όπως είδες, δεν στάθηκα και δεν σχολίασα το μουσικό του ταλέντο.
      Εν γνώσει μου ξέφυγα εντελώς του θέματος και εστιάστηκα στην κρίση του μικρού για τα μελλοντικά του σχέδια.
      "Γιατρός ή, Πρωθυπουργός". Αμφότερα δεν πρέπει να θεωρούνται επαγγέλματα αλλά λειτουργήματα.
      Αυτός ο ενδεκαετής πιτσιρίκος έχει πιάσει το νόημα του λειτουργήματος γι αυτό και φιλοδοξεί να γίνει ένα από τα δυο. Εν αντιθέσει με τους επαγγελματίες του είδους( με διακριτές παγκόσμιες εξαιρέσεις) που έχουν κατεβάσει το πήχη σε ανταγωνιστικό, κερδοσκοπικό επίπεδο δράσης φιλοδοξίας και μισαλλοδοξίας .

      Δεν είναι συμπεράσματα αυτά ρητορικά διατυπωμένα από την λυγερή. Είναι καρκινώματα της ανταγωνιστικής κοινωνίας που ζούμε όλοι στο πετσί μας .Είναι νοσηρά υπαρκτά συμπτώματα ενός πολιτισμού χωρίς ανθρωποκεντρικό πρόσωπο.

      Αγαπημένη μου. Να μου είσαι καλά πάντα όπου και νάσαι…
      Ν’ αποφασίζεις για πάρτη σου κατά το δοκούν….

      Διαγραφή