Σάββατο 7 Απριλίου 2012

"γύρνα πίσω".



ΟΤΑΝ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ!

Της είπε "σ'αγαπώ" και αναστήθηκε. Η συγκλονιστική ιστορία μιας 49χρονης η οποία επανήλθε στη ζωή όταν την αποχαιρετούσε ο σύζυγός της

Η 49χρονη Lorna Baillie από τη Σκωτία υπέστη καρδιακή προσβολή και ενώ πέθανε επανήλθε στη ζωή όταν ο άνδρας της θέλοντας να την αποχαιρετίσει της ψιθύρισε "σ'αγαπώ".
Ο σύζυγος της, ο γιος της και οι τρεις κόρες ήταν απαρηγόρητοι όταν μετά από σκληρές προσπάθειες τριών ωρών οι γιατροί δεν κατάφεραν να την επαναφέρουν στη ζωή.
Η γυναίκα ήταν "τεχνικά νεκρή" καθώς το μόνο που κρατούσε τη γυναίκα στη ζωή ήταν ηλεκτρικά σοκ και ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης.
Έτσι, η οικογένεια συντετριμμένη συγκεντρώθηκε γύρω από το κρεβάτι της 49χρονης για να την αποχαιρετίσει...
Δε πέρασαν παρά μόνο λίγα λεπτά αφότου ο σύζυγός της έσκυψε στο αυτί της και της ψιθύρισε "Lorna, σ'αγαπώ, γύρνα πίσω", και η γυναίκα άρχισε να αποκτά το φυσιολογικό της χρώμα και πάλι.
Η νοσοκόμα τότε απλά τους διαβεβαίωσε πως ήταν μια φυσιολογική "παρενέργεια" της έκτακτης θεραπείας που ακολούθησαν οι γιατροί προκειμένου να την σώσουν και ακόμα και όταν άρχισαν να τρεμοπαίζουν οι βλεφαρίδες της γυναίκας και να σφίγγει το χέρι της κόρης της, η νοσοκόμα και πάλι τους είπε πως είναι συχνό κάτι τέτοιο.
Όμως η οικογένεια δεν πίστεψε πως κάτι τέτοιο ήταν φυσιολογικό για ένα νεκρό άτομο και έτσι, πεπεισμένη ότι η 49χρονη επέστρεψε στη ζωή απαίτησε να έρθει άμεσα ένας γιατρός στο δωμάτιο.
Ο γιατρός που έσπευσε βρήκε σφυγμό στη γυναίκα και άρχισαν άμεσα θεραπεία.
"Είμαστε τόσο δεμένη οικογένεια που δε θα τα παρατούσαμε τόσο εύκολα", είπε η μεγάλη κόρη της οικογενείας, η οποία ανέφερε πως δε σταμάτησε ποτέ να ψιθυρίζει στη μαμά της "γύρνα πίσω".
Αρκετές μέρες μετά, η 49χρονη μπορεί να κουνάει τα χέρια της, σηκώνεται από το κρεβάτι και επικοινωνεί κανονικά με την οικογένεια της.
"Μια τέτοια ανάκαμψη είναι σπάνια ενώ η γυναίκα συνεχίζει να σημειώνει πρόοδο", σχολίασε ο γιατρός της David Farquharson.

8 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου Συντοπίτισσα.
    Το να σου πω ότι δεν πιστεύω στην μεταφυσική φαντάζομαι δεν χρειάζεται. Έστω και από τα λίγα που έχουμε ανταλλάξει, υποθέτω ότι το υποψιάζεσαι.
    Προσκυνώ όμως την δύναμη της θέλησης.
    Αυτό, που μπορεί να είναι ακόμη και αντιεπιστημονικό,μεταφυσικό, αλλά η θέληση δίνει δύναμη στον άνθρωπο να παλέψει, να αντέξει και κάποιες φορές ακόμη και να ξεπεράσει ανυπέρβλητα εμπόδια.
    Όμως αυτό,"η δύναμη της θέλησης" ερμηνεύεται επιστημονικά.
    Το κακό είναι όταν το μεταφυσικό αντικαθιστά σαν θεωρεία την επιστήμη και μπορεί να οδηγήσει σε δρόμους επικίνδυνους καταστροφικούς όχι μόνον ένα άτομο, αλλά ολόκληρες κοινωνίες στο βαθμό που το μεταφυσικό γίνεται η "αλήθεια" της κοινωνίας ολόκληρης.
    Δεν ξέρω λοιπόν αν η κυρία "Αναστήθηκε" από το σ΄αγαπώ του συντρόφου και των παιδιών της, αλλά φαντάζομαι την δύναμη, το κουράγιο, το δέσιμο, τις σχέσεις που θα αναπτυχθούν από το γεγονός αυτό και μετά ανάμεσα στα μέλη αυτής της οικογένειας.

    Περισσότερο όμως θέλω να σταθώ στο σχόλιό σου στην προηγούμενη ανάρτησή σου.

    Μεγαλείο κυρά μου, μεγαλείο.
    Και είναι η μεγαλοσύνη που δίνει η γνώση,η εμπειρία,που σε κάνει ταπεινό και μετριόφρωνα, που σε κάνει να μπορεί να χωρέσουν στην αγκαλιά σου,τα μικρά και τα μεγάλα και που είναι αυτά ακριβώς που γεμίζουν την ζωή, που σε κάνουν να γεύεσαι το μεγαλείο και την ευτυχία μέσα από την χαρά που οι άλλοι αισθάνονται.
    Μέσα από το χαμόγελο και το βλέμμα ενός παιδιού ή ενός γέροντα.
    Γράφεις:
    Η "θητεία" μου στον χώρο των ΑμεΑ με δίδαξε να είμαι πολύ επιεικής με τους γονείς εκείνους που δεν αποδεικνύονται οι πλέον κατάλληλοι να στηρίξουν όπως επιβάλλεται δια βίου το ανάπηρο παιδί τους.
    Δεν τους ρίχνω τον κάνονα ,αλλά τους λυπάμαι πράγματι γιατί στην ατυχία τους δεν είχαν την τύχη να νοιώσουν την απερίγραπτη ευτυχία που σου δίνει ένα βλέμμα ευγνωμοσύνης, ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά αντίδωρο της αποδοχής και της αγάπης σου.
    Και δεν μιλάμε για τα μικρά καθημερινά θαύματα που μοιράζεσαι μαζί τους……
    Αυτά είναι για προνομιούχους...
    Περιούσιος εκείνος που κοινωνεί με αυτά τα άχραντα συναισθήματα.
    Τις πιο θερμές ευχές μου για τούτες τις μέρες που έρχονται.
    Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά μου...λείπεις γιατί κατά πως δείχνει σε χρειάζομαι.
    Σε χρειάζομαι, γιατί εγώ μεν είμαι ακόρεστη και διψασμένη για ποιότητα, Εσύ δε, είσαι "δείγμα" γυναίκας με νου, με καρδιά και χέρι ....

    Τι κάνεις κοπέλα μου ; Σε βλέπω εκεί στις επάλξεις του αγώνα .Ενός αγώνα μέσα από θύελλα πρωτοφανή κι αδιάβαστη. Κανείς δεν ξέρει-εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ ούτε να φανταστώ-να αναγνώσει που θα μας πάει κι αν θα προλάβουμε -η γενιά μας- να δει ουράνιο τόξο. Έχω απογοητευτεί στην κυριολεξία.
    Παρ' όλο αυτά αναγνωρίζω ότι είμαι...μια προνομιούχα κι αυτό δεν είναι έπαρση . Είναι αναγνώριση, ευγνωμοσύνη στην Δύναμη που κρατά την ισορροπία στο σύμπαν. Είμαι προνομιούχα γιατί "ζω" στην κυριολεξία μικρά καθημερινά θαύματα μέσα από το αριστούργημά μου ,το Μαράκι μου. Π.χ. Χτες στον περίπατος μας έπιασε κρύο και βροχή και μονολόγησε " Κλαίει ο Καιρός τα Πάθη του" και το εννοούσε αυτό το παιδί με IQ 50 .

    Δεν ερμηνεύονται αλλιώς κάτι τέτοια και άλλα πολλά μάτια μου. Κι ό,τι η Φυσική και η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει και να τεκμηριώσει κατατάσσεται στην μεταφυσική και το αγγίζομε με την αίσθηση και την Πίστη. Κατ' αυτήν την έννοια είμαι θιασώτης της Μεταφυσικής. Και μεταξύ μας ,άκου που σου λέω, είναι πιο καλά εκεί ...και γέλα Εσύ !!

    Ανάταση ,Καρδιά μου, εύχομαι σε Σένα προσωπικά ,κι ας μην σου λείπει. Όσο περισσότερη τόσο το καλύτερο. Κι ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλον τον κόσμο και την ταλαίπωρη στραπατσαρισμένη Πατρίδα μας.
    Σ' ευχαριστώ και σ’ αγαπώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΝΙΚΗΣΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

    Αν όχι όλα ,κάποια πράγματι γίνονται. Εξαρτάται από το τι ζητάς , πως το ζητάς ,πόσο πιστεύεις και τι προσδοκάς.

    Κα γω κάποια κορυφαία στιγμή στη ζωή μου ,Σκρουτζάκο μου, αντιμέτωπη με τον θάνατο αγαπημένου μου, του ζήτησα την μεγάλη ΥΠΕΡΒΑΣΗ αλλά δεν έγινε.
    Δέχτηκα εκείνη την στιγμή με γαλήνη και ηρεμία την θέλσή ΤΟΥ.
    Ακόμη όμως και σήμερα. φίλε μου, δεν μπορώ να δεχτώ το αποτέλεσμα κι' ας έχουν περάσει σχεδόν 12 χρόνια....

    Αντεύχομαι ό,τι η ΆΝΑΣΤΑΣΗ συμβολίζει κι ό,τι η Άνοιξη σηματοδοτεί ποτέ να μην λείψει απ' την δική σου Ζωή.

    Σε ευχαριστώ που δεν ξεχνάς τον "Πηγαιμό" Είναι κι αυτός ένας από τούς λόγους που σ' αγαπώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχει τοση δυναμη η Αγαπη
    Κι ας μην καταφερνει παντα να κανει θαυματα
    Αρκει να την προσφερουμε σε οποιον εχει αναγκη
    Γαιτι οπως λεει ενα τραγουδακι
    "Χωρις αγαπη ποιος μπορει να κρατηθει"

    Καλη Ανάσταση Λυγερη
    Και ειθε το αναστασιμο φως
    να φωτισει τις καρδιες και την ζωης μας

    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ίδια η ΑΓΑΠΗ ...
    είναι το μεγαλύτερο θαύμα !!!
    Μπορεί να θεραπεύσει τις περισσότερες
    απ' τις πληγές της κοινωνίας μας ...
    Εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
    στις ψυχές και τις καρδιές όλων μας
    με υγεία, αγάπη, ηρεμία και ...
    λιγότερα προβλήματα !!!
    ΦΙΛΙΑ Πασχαλινά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Velvet

    Γλυκά τα λόγια σου, παρήγορες οι ευχές σου και ΠΙΚΡΗ η αλήθεια
    "Χωρις αγαπη ποιος μπορει να κρατηθει"
    Εγώ πάντως αποκλείεται. Το δηλώνω κατηγορηματικά.

    Σ' ευχαριστώ για την θύμιση και αντεύχομαι το φως της Ψυχής σου να διαλύει όποια σκοτάδια συναντάς στην στράτα σου.
    Νάσαι καλά και να παραμείνεις πέρα για πέρα ανθρώπινος όπως εκπέμπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Side21

    Από τις εκλεκτές παρουσίες στο πάνθεον των διαδικτυακών μου φίλων αγαπητέ μου Σιδερή.
    Δεν μου κάνει εντύπωση που με τόση ακρίβεια, άνεση και σιγουριά, αγγίζεις κι ακουμπάς τόσο τρυφερά τον ακρογωνιαίο λίθο μου.....
    Έχω αντιληφθεί ότι ξέρεις πολύ καλή γραφή αλλά κι ανάγνωση της Ανθρώπινης γλώσσας.

    Φιλί

    ΥΓ: Κι αν θέλεις να το δείς κι αλλιώτικο http://eikones-xwris-logia.pblogs.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή